A Google CSS partner hatásának mérése A/B teszt elvégzésével

Mi az a Google CSS?
CSS Google CSS a Google Comparison Shopping Service (Google összehasonlító vásárlási szolgáltatás) CSS . Ezek az online hirdetők számára kulcsfontosságú szerepet játszanak, mivel CSS Európai Gazdasági CSS (EGT) és Svá CSS c CSS csak CSS keresztül lehet vásárlási hirdetéseket futtatni a Google-ban.
Így a összehasonlító vásárlási szolgáltatások (CSS) az általuk képviselt kereskedők nevében eljárhatnak, amikor a Shopping és Performance Max pMax) kampányok segítségével licitálnak a Google vásárlási ablakában megjelenő helyekre, hogy azok a Google általános keresési eredményoldalain megjelenjenek.

Ebben a cikkben megvizsgáljuk CSS Google CSS való csatlakozás előnyeit, a kapcsolódó 20% kedvezmény hatását, a kedvezmény maximalizálásának stratégiáit, valamint olyan hirdetők valós példáit, akik már tapasztalták CSS jobb kampányeredményeket. Végül megnézzük CSS Producther CSS való áttérés hatásait bemutató különböző A/B teszteket, mint például az alacsonyabb átlagos CPC-k, a magasabb konverziós arányok vagy a megnövekedett konverziós érték.
A Google CSS való csatlakozás előnyei
Amikor a kereskedők Google Shopping Performance Max indítanak termékeik reklámozására, az alapértelmezett CSS CSS Google CSS . Azonban a Google CSS partnerére, például a Producthero-ra való áttérés számos előnnyel jár CSS Google saját CSS használatához képest.
CSS Google CSS csatlakozás fő előnye, hogy 20% kedvezményt kapsz a hirdetési aukción, ami 25% nagyobb licitálási erővel jár, mint CSS Google CSS keresztül történő hirdetés. Ez azzal magyarázható, hogy a CPC-d 20% kedvezményével a Producthero-n keresztül leadott 0,80 eurós licit ugyanolyan értéket képvisel, mint a Google Shopping CSS keresztül leadott 1 eurós licit. A számítás képlete a következő: ((1-0,8)/0,8)*100= 25%.
Mivel az Ön ajánlata magasabb értékű, termékei több aukcióban fognak szerepelni. Ezáltal nagyobb láthatóságot és több esélyt kapnak arra, hogy potenciális ügyfelei előtt megjelenjenek, anélkül, hogy növelnie kellene ajánlatát. Ezenkívül termékei a CSS oldalon is megjelennek.

A 20% CSS megszerzésének konkrét előnyei
Így a 20%-os CSS konkrét előnyei elsősorban a következőket foglalják magukban:
- Jobb hirdetéspozíció, ami végső soron magasabb kattintási arányhoz (CTR) és konverziókhoz vezet;
- Növekedett bevétel az azonos ROAS-cél fenntartása mellett, mivel 25%-kal nagyobb licitálási erővel rendelkezik;
- Fokozott hatékonyság a ROAS-cél növelésekor;
- Szerezzen versenyelőnyt azokhoz a kereskedőkhöz képest, akik nem használnak Google CSS .
A Producthero Google CSS partnerként való használatának valós példája:
HaCSS Google Shopping CSS Google CSS váltás után is megtartja ajánlatát, akkor valószínűleg nagyobb forgalmat fog tapasztalni , azaz növekedni fog a megjelenítések és kattintások száma. Ha nem módosítja ajánlatát, akkor az átlagos CPC gyakran változatlan marad a 20%-os kedvezmény hatása miatt.
Az alábbiakban látható egy példa egy hirdetőre, aki átállt CSS Producther CSS megtartotta az ajánlatát. Az átlagos CPC ugyanazon a szinten marad, és a megjelenítések száma az átállás után emelkedik:

Másrészt, ha úgy dönt, hogy csökkenti CPC-ajánlatát, akkor az átlagos CPC-je csökkenni fog. Normális esetben ez kevesebb hirdetésmegjelenítést eredményezne, de a megnövekedett licitálási erő miatt a kattintások és a megjelenítések száma változatlan marad.
Íme egy példa egy hirdetőre, aki átállt a Producthero-ra, és ezzel egyidejűleg 20%-kal csökkentette ajánlatát:

Amint a fenti képen látható, a benyomások változatlanok maradtak.
Ha cél ROAS vagy Performance Max futtat, a Producthero-ra való átállás hatása ugyanaz. Az eredmény azonban kevésbé egyértelmű, mivel az algoritmus folyamatosan változtatja az ajánlatokat.
Ha már áttért CSS Google CSS szeretné elemezni a CSS hatását, javasoljuk, hogy hasonlítsa össze a váltás előtti és utáni egy meghatározott időszakot (pl. 2 hónap). A lehető legnagyobb pontosság érdekében vegye figyelembe a szezonalitást, a készleteket és a piaci változásokat.
Hogyan veheted igénybe a 20% kedvezményt?
CSS Producthero CSS-re való áttérés után különböző megközelítéseket alkalmazhat. Nézzük meg a két lehetséges forgatókönyvet:
- Szeretné megőrizni jövedelmezőségét és növelni bevételeit
Ha elégedett vagy kampányaid jelenlegi hirdetési kiadások megtérülési arányával (ROAS), akkor a 20%-os kedvezmény lehetővé teszi, hogy azt megőrizd, miközben növeled bevételeidet.
Ez a példa egy olyan hirdetőt mutat be, aki a Producthero-ra való áttéréskor megtartotta ROAS-célját:

Mint látható, a konverziós érték 24,77%-kal nőtt.
- Növelni szeretné nyereségességét és megőrizni bevételeit:
Ha növeli kampányai ROAS-célját, javulni fog a jövedelmezőség. CSS utáni extra licitálási erő miatt pedig a bevételek nem csökkennek, mint ahogyan az általában történne.
Íme egy példa egy hirdetőre, aki a Producthero-ra való áttéréskor megemelte ROAS-célját. A volumen nagyjából változatlan maradt, míg a jövedelmezőség nőtt:

Olvassa el ezt a cikket, hogy megtalálja a tökéletes ROAS-célt a Shopping és pMax kampányaihoz.
A hatások bemutatása A/B tesztekkel: a váltás hatásai
CSS való áttérés potenciális előnyeinek bemutatására több A/B tesztet is elvégeztünk, amelyekben CSS Google CSS CSS Producthero CSS azonos CSS hasonlítottuk össze, miközben a kontrollálható tényezőket (például a költségvetést vagy a ROAS-célt) a lehető legállandóbban tartottuk.
- Alacsonyabb átlagos CPC és olcsóbb forgalom
A Producthero-ra való átállás hatásának szemléltetésére A/B tesztet végeztünk, amelyben két, nagyon hasonló termékekkel és költségvetéssel rendelkező kampányt hasonlítottunk össze. Mindkét kampány ugyanazon időszakban futott.
Amint az alábbi képen látható, a CSS futó kampány ugyanazon költségvetéssel több forgalmat CSS generálni. Ezenkívül az átlagos CPC is csökkent.

- A konverziós érték növekedése
CSS Google CSS -ről CSS Producthero CSS való áttérés után CSS másik gyakori hatás a konverziós érték növekedése.
Az alábbi képernyőképen látható a váltás előtti és utáni 3 hetes időszak összehasonlítása.
Míg az első Merchant Center (zöld) átállt CSS Producthero CSS, a második Merchant Center (piros) nem.
Amint látható, az első kampány átlagos CPC-je kissé csökkent, miközben a megjelenítési arány és a kattintási arány nőtt. Ezenkívül látható, hogy a konverziós érték 6,29%-kal nőtt. Ez a váltással hozható összefüggésbe.
Másrészt, a Merchant kampányában, amely még nem váltott át a Producthero-ra, az átlagos CPC növekedett, míg a megjelenítési és kattintási arány csökkent. Ezenkívül a konverziós érték 20,17%-kal csökkent.

- A konverziók számának növekedése és a konverzió értékének/költségének növekedése
Ha újra megnézzük az előző példát, azt is láthatjuk, hogy a konverziók 6,14%-kal nőttek. Ugyanez történik a konverziós érték és a költség hányadosával is, amely ebben az esetben 8,05%-kal nőtt. Ez is CSS való átállásnak köszönhető lehet.
GYIK
Hogyan vehetem igénybe a 20% kedvezményt?
CSS megváltoztatása után előnyös helyzetbe kerül CSS képest, még akkor is, ha nem emeli meg ajánlatát. Ha szeretné látni a hatást, javasoljuk, hogy a váltás után néhány hétig tartsa meg ajánlatát és ROAS-át. Ezután összehasonlíthatja a váltás előtti és utáni időszakot.
Miért nem látom a CSS hatását?
Itt megtalálhatja a lehetséges okokat, amelyek miatt nem látja a CSS való áttérés hatását.
Visszaállíthatom a korábbi CSS?
A Producthero-nál nincs lemondási időszak, ami azt jelenti, hogy CSS visszatérhet CSS Google CSS bármely más CSS .
Hol hirdethetek CSS keresztül?
A CSS jelenleg az Európai Gazdasági Térség (EGT) 21 országában működik.
Kell-e díjat fizetnem a hirdetési költségvetésem alapján?
Nem, nem kell. CSS Producthero CSS standard díja havi 39 euró, plusz 19 euró minden további bolt után. Ez független attól, hogy mennyit költ a Google Shopping Performance Max .
A felhasználók másképp fogják látni a hirdetéseimet?
Az egyetlen különbség CSS Google CSS és CSS között az, hogy míg CSS Google CSS a „By Google” linket jelenítik meg, addig CSS a „By [CSS ]” linket jelenítik meg a hirdetés alsó részén.
Miért válassza a Producthero CSS?
A Producthero az EU legnagyobb prémium CSS a Google-nak. Ez mind a legnagyobb, mind a legkisebb online webshopok számára előnyös.
A Bol.com, La Redoute, Coolblue, Back.ch, Decathlon, MediaMarkt, Wehkamp, G-Star, Rituals és több mint 10 000 egyéb webáruház, valamint több mint 500 ügynökség már használja a Producthero-t minden Google Shopping Performance Max .
Miért választják olyan sok online áruház a Producthero-t CSS-ként?
- Mert 100%-ban függetlenek vagyunk. Nem tartozunk egyetlen marketingügynökséghez sem.
- Mi magunk nem hirdetünk Shopping Ads-szel, és nincsenek affiliate linkjeink.
- Prémium támogatást és kiegészítő eszközöket kínálunk, mint például címoptimalizáló, ár-benchmark vagy egy eszköz, amellyel termékeit teljesítményük alapján szegmentálhatja. Minden, ami segít Önnek kampányai maximális hatékonyságának elérésében.
CSS Producthero CSS az én vállalkozásom számára?
A Producthero CSS csak 39 euró havonta, további 19 euró havonta minden további online áruház vagy ország után. Ha nem módosítja kampányait, akkor máris pozitív ROI-t ér el, ha Shopping Ad kiadásai meghaladják a 200 eurót havonta.
Ha tovább szeretnél lépni és kampányaidat még jobban optimalizálni szeretnéd, csatlakozhatsz a Producthero PRO-hoz, amely havi 99 euróba kerül, és minden további online áruház vagy ország után havi 49 euró felár fizetendő.
Még mindig bizonytalan a Producthero CSS-re való áttéréssel kapcsolatban?
Néhány esettanulmány segítségével megismerheti, hogyan javultak a vállalkozások eredményei a Producthero CSS használatának CSS eszközeinek alkalmazásának megkezdése után:
- ESET: Rituals az irányítást a Performance Max felett
- ESET: Hogyan népszerűsíti a g-star RAW a legjobb termékeit Labelizer Producthero Labelizer segítségével?
- ESET: Adwise új Shopping struktúrával 40%-kal Adwise a ROAS-t
- ESET: Az IWB javítja ügyfelei Shopping hirdetéseinek teljesítményét
- ESET: Badmeubelnet bevételeit a Google Shopping
Összegzésként elmondhatjuk, hogy a 20%-os kedvezmény leghatékonyabb felhasználása az Ön konkrét céljaitól és költségvetésétől függ. Általánosságban elmondható, hogy kampányai teljesítményének javulására számíthat.
Ezenkívül CSS Premium CSS , mint például a Producthero, speciális eszközöket kínálnak a Shopping és Performance Max teljesítményének javításához.
Cikkeink és esettanulmányaink
.png)
Kézi címkézés bemutatása: Hozzon létre és kezeljen olyan egyéni címkéket, amelyek illeszkednek kampánystratégiájához.
.png)

