Producthero Solutions

Pomiar efektu partnera Google CSS poprzez przeprowadzenie testu A/B

Przez
Mireia Álvarez
4 października 2023 r.
Spis treści

Co to jest partner Google CSS?

Google CSS od Google Comparison Shopping Service (usługa porównywania cen Google). Odgrywa ona kluczową rolę dla reklamodawców internetowych, ponieważ CSS Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG) i Szwajcarii reklamy produktowe w Google można wyświetlać wyłącznie za pośrednictwem usługi CSS .

W związku z tym serwisy porównawcze (CSS) mogą działać w imieniu sprzedawców, których reprezentują, składając oferty na miejsce w oknie zakupowym Google za pomocą kampanii Shopping i Performance Max pMax), aby pojawiać się na ogólnych stronach wyników wyszukiwania Google.

W tym artykule omówimy korzyści płynące z przystąpienia CSS Google CSS , wpływ związanego z tym 20-procentowego rabatu, strategie maksymalizacji tego rabatu oraz rzeczywiste przykłady reklamodawców, którzy już odnotowali poprawę wyników kampanii dzięki CSS . Na koniec przyjrzymy się różnym testom A/B pokazującym efekty przejścia na Producthero CSS, takie jak niższe średnie CPC, wyższe współczynniki konwersji lub zwiększona wartość konwersji.

Korzyści wynikające z przystąpienia do programu CSS Google CSS

Kiedy sprzedawcy zaczynają korzystać z Performance Max Google Shopping Performance Max w celu promowania swoich produktów, domyślnym CSS CSS Google CSS . Jednak przejście na partnera CSS Google CSS , takiego jak Producthero, ma wiele zalet w porównaniu z korzystaniem z własnego CSS Google.

Główną korzyścią wynikającą z przystąpienia do programu Google CSS jest uzyskanie 20% zniżki w aukcji reklamowej, co przekłada się na 25% większą siłę ofertową w porównaniu z reklamami za pośrednictwem Google CSS. Wynika to z faktu, że dzięki 20% zniżce w CPC oferta w wysokości 0,80 euro za pośrednictwem Producthero ma taką samą wartość jak oferta w wysokości 1 euro za pośrednictwem Google Shopping CSS. Oto wzór do obliczenia: ((1-0,8)/0,8)*100= 25%.

Ponieważ Twoja oferta ma wyższą wartość, Twoje produkty będą uwzględniane w większej liczbie aukcji. Będą one bardziej widoczne i będą miały większe szanse na wyświetlenie potencjalnym klientom bez konieczności podwyższania stawek. Ponadto Twoje produkty będą również wyświetlane na stronie porównującej CSS .

Szczególne korzyści wynikające z uzyskania 20% CSS

W związku z tym konkretne korzyści wynikające z 20% CSS obejmowałyby przede wszystkim:

  • Poprawa pozycji reklam, co ostatecznie prowadzi do wzrostu współczynnika klikalności (CTR) i konwersji;
  • Wzrost przychodów przy zachowaniu tego samego celu ROAS, ponieważ masz o 25% większą siłę przetargową;
  • Zwiększona efektywność przy podwyższeniu docelowego wskaźnika ROAS;
  • Zyskaj przewagę konkurencyjną nad sprzedawcami, którzy nie korzystają z usług CSS Google CSS .

Prawdziwy przykład wykorzystania Producthero jako partnera Google CSS :

Jeśli po przejściu z Google Shopping CSS CSS Google CSS utrzymasz swoje stawki, prawdopodobnie zauważysz wzrost wolumenu , czyli wzrost liczby wyświetleń i kliknięć. Jeśli nie zmienisz stawek, średni CPC często pozostaje taki sam ze względu na efekt 20% rabatu.

Poniżej znajduje się przykład reklamodawcy, który przeszedł na Producthero CSS utrzymał swoje stawki na tym samym poziomie. Średni CPC pozostaje na tym samym poziomie, a liczba wyświetleń wzrasta po zmianie:

Z drugiej strony, jeśli zdecydujesz się obniżyć stawki CPC, średni CPC ulegnie zmniejszeniu. Zwykle spowodowałoby to zmniejszenie liczby wyświetleń reklam, ale dzięki dodatkowej sile ofertowej liczba kliknięć i wyświetleń pozostanie taka sama.

Oto przykład reklamodawcy, który przeszedł na Producthero i jednocześnie obniżył swoje stawki o 20%:

Jak widać na powyższym obrazku, wrażenia pozostały takie same.

Jeśli prowadzisz Performance Max z docelowym ROAS lub Performance Max , efekt przejścia na Producthero jest taki sam. Jednak wynik nie jest tak jednoznaczny, ponieważ algorytm cały czas zmienia stawki.

Jeśli już zrezygnowałeś z Google CSS chcesz przeanalizować wpływ CSS , zalecamy porównanie konkretnego okresu (np. 2 miesięcy) przed i po zmianie. Aby uzyskać jak najdokładniejsze wyniki, należy wziąć pod uwagę sezonowość, stan magazynowy i zmiany rynkowe.

Jak można skorzystać z 20% zniżki?

Po przejściu na CSS Producthero można zastosować różne podejścia. Przyjrzyjmy się dwóm możliwym scenariuszom:

  1. Chcesz utrzymać rentowność i zwiększyć przychody

Jeśli jesteś zadowolony z obecnego docelowego zwrotu z inwestycji w reklamę (ROAS) swoich kampanii, 20% zniżka pozwala Ci zachować go na obecnym poziomie, jednocześnie zwiększając swoje przychody.

Ten przykład pokazuje reklamodawcę, który zachował ten sam docelowy ROAS po przejściu na Producthero:

Jak widać, wartość konwersji wzrosła o 24,77%.

  1. Chcesz zwiększyć rentowność i utrzymać przychody:

Jeśli zwiększysz docelowy ROAS swoich kampanii, poprawi się ich rentowność. A dzięki dodatkowej sile ofertowej po CSS przychody nie spadną, jak to zwykle bywa.

Oto przykład reklamodawcy, który podniósł swój docelowy ROAS po przejściu na Producthero. Wolumen pozostał mniej więcej taki sam, a rentowność wzrosła:

Zapoznaj się z tym artykułem, aby znaleźć idealny cel ROAS dla kampanii Shopping i pMax.

Pokazanie wpływu poprzez testy A/B: skutki zmiany

Aby pokazać potencjalne korzyści wynikające z przejścia na Producthero CSS, przeprowadziliśmy kilka testów A/B, porównując Google CSS Producthero CSS tych samych cechach, przy jednoczesnym utrzymaniu możliwie stałych czynników kontrolowanych (takich jak budżet lub cel ROAS).

  1. Niższy średni CPC i tańszy ruch

Aby zilustrować wpływ przejścia na Producthero, przeprowadziliśmy test A/B, porównując dwie kampanie z bardzo podobnymi produktami i budżetami. Obie kampanie były realizowane w tym samym okresie.

Jak widać na poniższym obrazku, kampania w Producthero CSS uzyskać większy ruch przy takim samym budżecie. Dodatkowo średni CPC spadł.

  1. Wzrost wartości konwersji

Kolejnym częstym efektem po przejściu z Google CSS Producthero CSS wzrost wartości konwersji.

Poniższy zrzut ekranu przedstawia porównanie okresu 3 tygodni przed i po zmianie.

Pierwsze centrum handlowe (zielone) przeszło na CSS Producthero, natomiast drugie centrum handlowe (czerwone) nie.

Jak widać, średni CPC pierwszej kampanii nieco spadł, co połączyło się ze wzrostem udziału w wyświetleniach i kliknięciach. Dodatkowo widzimy, że wartość konwersji wzrosła o 6,29%. Może to mieć związek z wprowadzoną zmianą.

Z drugiej strony kampania sprzedawcy, który nie przeszedł jeszcze na Producthero, odnotowała wzrost średniego CPC oraz spadek udziału wyświetleń i kliknięć. Ponadto wartość konwersji spadła o 20,17%.

  1. Wzrost konwersji i wzrost wartości/kosztu konwersji

Patrząc ponownie na poprzedni przykład, możemy również zauważyć, że konwersje wzrosły o 6,14%. To samo dotyczy wartości konwersji podzielonej przez koszt, która w tym przypadku wzrosła o 8,05%. Może to również wynikać z przejścia na CSS.

Często zadawane pytania

Jak mogę skorzystać z 20% zniżki?

Po zmianie CSS będziesz mieć przewagę w licytacji w porównaniu z Google CSS, nawet jeśli nie podniesiesz swoich stawek. Jeśli chcesz zobaczyć efekt, zalecamy utrzymanie stawek i ROAS po zmianie przez kilka tygodni. Następnie możesz porównać okres przed i po zmianie.

Dlaczego nie widzę efektu CSS ?

Tutaj znajdziesz możliwe przyczyny, dla których nie widzisz efektów przejścia na CSS .

Czy mogę przywrócić poprzedni styl CSS?

W Producthero nie mamy okresu anulowania, co oznacza, że możesz wrócić do Google CSS dowolnego innego CSS chcesz.

Gdzie mogę zamieścić reklamę za pośrednictwem CSS ?

CSS działa obecnie w 21 krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

Czy muszę uiścić opłatę w oparciu o mój budżet reklamowy?

Nie, nie musisz. Produkt hero CSS standardową opłatę w wysokości 39 euro miesięcznie i 19 euro za każdy dodatkowy sklep. Nie ma to związku z kwotą, jaką wydajesz na Performance Max Google Shopping Performance Max .

Czy użytkownicy będą postrzegać moje reklamy inaczej?

Jedyna różnica między CSS Google CSS a reklamami CSS polega na tym, że CSS Google CSS zawierają link „By Google”, natomiast reklamy CSS zawierają link „By [CSS ]” w dolnej części reklamy.

Dlaczego warto wybrać Producthero CSS?

Producthero jest największym CSS Google w zakresie Premium CSS w UE. Korzystają na tym zarówno największe, jak i najmniejsze sklepy internetowe.

Bol.com, La Redoute, Coolblue, Back.ch, Decathlon, MediaMarkt, Wehkamp, G-Star, Rituals i ponad 10 000 innych sklepów internetowych oraz ponad 500 agencji już korzysta z Producthero do obsługi wszystkich swoich Google Shopping Performance Max .

Dlaczego tak wiele sklepów internetowych wybiera Producthero jako swój CSS?

Czy Producthero CSS jest CSS dla mojej firmy?

Koszt korzystania z Producthero CSS tylko 39 euro miesięcznie, z dodatkową opcją 19 euro miesięcznie za każdy dodatkowy sklep internetowy lub kraj. Jeśli nie dostosowujesz swoich kampanii, już teraz osiągasz dodatni zwrot z inwestycji, jeśli Twoje wydatki na reklamy produktowe przekraczają 200 euro miesięcznie.

Jeśli chcesz pójść o krok dalej i jeszcze bardziej zoptymalizować swoje kampanie, możesz dołączyć do Producthero PRO, którego miesięczny koszt wynosi 99 euro, z dodatkową opcją 49 euro miesięcznie za każdy dodatkowy sklep internetowy lub kraj.

Nadal nie jesteś pewien, czy warto przejść na Producthero CSS?

Zapoznaj się z kilkoma case studies zobaczyć, jak firmy odnotowały poprawę po rozpoczęciu korzystania z Producthero CSS wykorzystaniu jego narzędzi:

Podsumowując, najlepszy sposób wykorzystania 20% rabatu będzie zależał od konkretnych celów i budżetu. Ogólnie rzecz biorąc, można spodziewać się poprawy wyników kampanii.

Ponadto CSS Premium CSS , tacy jak Producthero, oferują specjalne narzędzia poprawiające skuteczność Performance Max Shopping i Performance Max .

Nasze artykuły i case studies

Producthero Solutions

Wprowadzenie ręcznego tagowania: Twórz i zarządzaj niestandardowymi tagami, które pasują do strategii Twojej kampanii.

Odkryj 5 sposobów, w jakie ręczne tagowanie pomaga budować bardziej przejrzyste struktury kampanii i zapewniać, że odpowiednie produkty otrzymają odpowiednią uwagę w odpowiednim czasie.
Przez
Jael Loos i Sara Ungaro
20 listopada 2025 r.
To tekst wewnątrz bloku div.
To tekst wewnątrz bloku div.
To tekst wewnątrz bloku div.
Producthero Solutions

Dlaczego większość Twoich produktów nie uzyskuje kliknięć (i co możesz z tym zrobić)?

Dowiedz się, dlaczego większość Twoich produktów może uzyskiwać niewielką liczbę kliknięć lub konwersji i jak zmienić je z Zombies w Heroes dzięki inteligentniejszej segmentacji, ulepszeniom kanałów, sezonowym ulepszeniom i strategii cenowej.
Przez
Jael Loos
25 lipca 2025 r.
To tekst wewnątrz bloku div.
To tekst wewnątrz bloku div.
To tekst wewnątrz bloku div.
Producthero Solutions

Zmniejszenie wpływu problemów ze śledzeniem podczas korzystania z Labelizer

Jak utrzymać kampanie i etykiety Labelizer na stałym poziomie, jeśli śledzenie konwersji Google Ads przestanie działać.
Przez
Jael Loos
3 czerwca 2025 r.
To tekst wewnątrz bloku div.
To tekst wewnątrz bloku div.
To tekst wewnątrz bloku div.