Măsurarea efectului unui partener Google CSS prin efectuarea unui test A/B

Ce este un partener Google CSS ?
Google CSS Google Comparison Shopping Service (Serviciul Google de comparare a prețurilor). Acesta joacă un rol crucial pentru agenții de publicitate online, deoarece CSS Spațiul Economic European (SEE) și Elveția se pot difuza anunțuri de cumpărături în Google numai prin intermediul unui CSS .
Astfel, serviciile de comparare a prețurilor (CSS) pot acționa în numele comercianților pe care îi reprezintă, licitând pentru un loc în fereastra de cumpărături a Google, utilizând campaniile Shopping și Performance Max pMax) pentru a apărea în paginile cu rezultate generale ale căutărilor Google.

În acest articol, vom explora avantajele aderării la un CSS Google CSS , impactul reducerii asociate de 20%, strategiile de maximizare a acestei reduceri și exemple reale de agenți de publicitate care au înregistrat deja rezultate îmbunătățite ale campaniilor cu un CSS . În final, vom analiza diferite teste A/B care arată efectele trecerii la Producthero CSS, cum ar fi CPC-uri medii mai mici, rate de conversie mai mari sau valoare de conversie crescută.
Avantajele aderării la un CSS Google CSS
Când comercianții încep să difuzeze Performance Max Google Shopping Performance Max pentru a-și promova produsele, Google CSS CSS implicit. Cu toate acestea, trecerea la un partener CSS Google CSS , precum Producthero, are multe avantaje în comparație cu utilizarea CSS propriu Google.
Principalul avantaj al aderării la CSS Google CSS este obținerea unei reduceri de 20% în licitația publicitară, ceea ce se traduce printr-o putere de licitare cu 25% mai mare în comparație cu publicitatea prin Google CSS. Acest lucru se explică prin faptul că, cu reducerea de 20% a CPC, o licitație de 0,80 € prin Producthero are aceeași valoare ca o licitație de 1 € prin Google Shopping CSS. Aceasta este formula de calcul: ((1-0,8)/0,8)*100= 25%.
Deoarece oferta dvs. are o valoare mai mare, produsele dvs. vor fi incluse în mai multe licitații. Acestea vor avea o vizibilitate suplimentară și mai multe șanse de a fi prezentate potențialilor clienți fără a crește ofertele. În plus, produsele dvs. vor fi afișate și pe site-ul de comparare CSS .

Avantajele specifice ale obținerii CSS de 20%
Astfel, beneficiile specifice ale CSS de 20% ar include în principal următoarele:
- Poziționarea îmbunătățită a anunțurilor, conducând în final la creșterea ratelor de clic (CTR) și a conversiilor;
- Creșterea veniturilor menținând același obiectiv ROAS, deoarece aveți o putere de licitare cu 25% mai mare;
- Eficiență sporită la creșterea țintei ROAS;
- Obțineți un avantaj competitiv față de comercianții care nu utilizează un CSS Google CSS .
Un exemplu real de utilizare a Producthero ca partener CSS Google CSS :
Dacă mențineți ofertele după trecerea de la Google Shopping CSS un CSS Google CSS , veți observa probabil un volum mai mare d , adică o creștere a afișărilor și a clicurilor. Dacă nu modificați ofertele, CPC-ul mediu rămâne adesea același datorită efectului reducerii de 20%.
Mai jos puteți vedea un exemplu al unui agent de publicitate care a trecut la Producthero CSS și-a menținut ofertele la același nivel. CPC-ul mediu rămâne la același nivel, iar numărul de afișări crește după trecere:

Pe de altă parte, dacă decideți să reduceți ofertele CPC, CPC-ul mediu va scădea. În mod normal, acest lucru ar duce la o reducere a numărului de afișări ale anunțurilor, dar datorită puterii suplimentare de licitare, clicurile și afișările vor rămâne la fel.
Iată un exemplu de agent de publicitate care a trecut la Producthero și, în același timp, și-a redus ofertele cu 20%:

După cum se poate observa în imaginea de mai sus, impresiile au rămas aceleași.
Dacă derulați Performance Max ROAS țintă sau Performance Max , efectul trecerii la Producthero este același. Cu toate acestea, rezultatul este mai puțin clar, deoarece algoritmul modifică constant ofertele.
Dacă ați trecut deja de la Google CSS doriți să analizați efectul CSS , vă recomandăm să comparați o perioadă specifică de timp (de exemplu, 2 luni) înainte și după trecere. Pentru a fi cât mai precis posibil, țineți cont de sezonalitate, stocuri și schimbările pieței.
Cum puteți utiliza reducerea de 20%?
Puteți urma diferite abordări după trecerea la CSS Producthero. Să vedem cele două scenarii posibile:
- Doriți să vă mențineți profitabilitatea și să vă creșteți veniturile
Dacă sunteți mulțumit de obiectivul actual al rentabilității investiției publicitare (ROAS) al campaniilor dvs., reducerea de 20% vă permite să îl mențineți așa cum este, crescând în același timp veniturile.
Acest exemplu prezintă un agent de publicitate care și-a menținut același obiectiv ROAS atunci când a trecut la Producthero:

După cum puteți vedea, valoarea conversiei a crescut cu 24,77%.
- Doriți să vă creșteți profitabilitatea și să vă mențineți veniturile:
Dacă creșteți obiectivul ROAS al campaniilor dvs., profitabilitatea va crește. Și datorită puterii suplimentare de licitare după CSS , veniturile nu vor scădea, așa cum s-ar întâmpla în mod normal.
Iată un exemplu al unui agent de publicitate care și-a ridicat obiectivul ROAS atunci când a trecut la Producthero. Volumul a rămas mai mult sau mai puțin același, în timp ce profitabilitatea a crescut:

Consultați acest articol pentru a găsiți obiectivul ROAS perfect pentru campaniile dvs. Shopping și pMax.
Demonstrarea impactului prin teste A/B: efectele schimbării
Pentru a demonstra potențialele beneficii ale trecerii la Producthero CSS, am efectuat mai multe teste A/B comparând Google CSS Producthero CSS aceleași caracteristici, menținând în același timp factorii controlabili (cum ar fi bugetul sau obiectivul ROAS) cât mai constanți posibil.
- CPC mediu mai mic și trafic mai ieftin
Pentru a ilustra impactul trecerii la Producthero, am efectuat un test A/B comparând două campanii cu produse și bugete foarte similare. Ambele campanii s-au derulat în aceeași perioadă.
După cum puteți vedea în imaginea de mai jos, campania pe Producthero CSS reușit să obțină mai mult trafic cu același buget. În plus, CPC mediu a scăzut.

- Creșterea valorii conversiei
Un alt efect comun după trecerea de la Google CSS Producthero CSS creșterea valorii conversiei.
Captura de ecran de mai jos prezintă o comparație între o perioadă de 3 săptămâni înainte și după schimbare.
În timp ce primul Merchant Center (verde) a trecut la Producthero CSS, al doilea Merchant Center (roșu) nu a făcut acest lucru.
După cum puteți observa, CPC-ul mediu al primei campanii a scăzut ușor, în combinație cu o creștere a cotei de afișare și a cotei de clicuri. În plus, putem observa că valoarea conversiei a crescut cu 6,29%. Acest lucru ar putea fi asociat cu schimbarea.
Pe de altă parte, campania comerciantului care nu a trecut încă la Producthero înregistrează o creștere a CPC mediu și o scădere a cotei de afișări și clicuri. În plus, valoarea conversiei a scăzut cu 20,17%.

- Creșterea conversiilor și creșterea valorii/costului conversiei
Analizând din nou exemplul anterior, putem observa că conversiile au crescut cu 6,14%. Același lucru se întâmplă și cu valoarea conversiei împărțită la cost, care, în acest caz, a crescut cu 8,05%. Acest lucru s-ar putea datora și trecerii la CSS.
Întrebări frecvente
Cum pot beneficia de reducerea de 20%?
După modificarea CSS, veți avea un avantaj în licitație comparativ cu Google CSS, chiar dacă nu măriți sumele licitate. Dacă doriți să vedeți efectul, vă recomandăm să păstrați sumele licitate și ROAS după schimbare timp de câteva săptămâni. Apoi, puteți compara perioada de dinainte și de după schimbare.
De ce nu văd efectul CSS ?
Aici puteți găsi posibile motive pentru care nu vedeți efectul trecerii la un CSS .
Pot reveni la CSSul anterior?
La Producthero nu avem o perioadă de anulare, ceea ce înseamnă că poți reveni la Google CSS la orice alt CSS dorești.
Unde pot face publicitate prin intermediul unui CSS ?
CSS este în prezent activ în 21 de țări din Spațiul Economic European (SEE).
Trebuie să plătesc o taxă în funcție de bugetul meu publicitar?
Nu, nu este necesar. Producthero CSS o taxă standard de 39 de euro pe lună și 19 euro pentru fiecare magazin suplimentar. Aceasta este independentă de suma cheltuită pentru Performance Max Google Shopping Performance Max .
Utilizatorii vor vedea diferit reclamele mele?
Singura diferență între CSS Google și anunțurile CSS este că, în timp ce CSS Google afișează un link „De Google”, anunțurile CSS afișează un link cu mențiunea „De [CSS ]” în partea de jos a anunțului.
De ce ai alege Producthero CSS?
Producthero este cel mai mare CSS Premium al Google din UE. Atât cele mai mari, cât și cele mai mici magazine online beneficiază de acest lucru.
Bol.com, La Redoute, Coolblue, Back.ch, Decathlon, MediaMarkt, Wehkamp, G-Star, Rituals și peste 10.000 de alte magazine online, precum și peste 500 de agenții utilizează deja Producthero pentru toate Performance Max lor Google Shopping Performance Max .
De ce atât de multe magazine online aleg Producthero ca CSS?
- Pentru că suntem 100% independenți. Nu facem parte dintr-o agenție de marketing.
- Noi nu facem publicitate cu Shopping Ads și nu avem linkuri afiliate.
- Oferim asistență premium și instrumente suplimentare, cum ar fi optimizatorul de titluri, comparatorul de prețuri sau un instrument pentru segmentarea produselor în funcție de performanța lor. Totul pentru a vă ajuta să profitați la maximum de campaniile dvs.
Este Producthero CSS pentru afacerea mea?
Costul pentru Producthero CSS numai 39 de euro pe lună, cu o opțiune suplimentară de 19 euro pe lună pentru fiecare magazin online sau țară în plus. Dacă nu vă ajustați campaniile, aveți deja un ROI pozitiv dacă cheltuielile pentru anunțurile Shopping sunt mai mari de 200 de euro pe lună.
Dacă doriți să mergeți mai departe și să vă optimizați și mai mult campaniile, vă puteți înscrie la Producthero PRO, care costă 99 de euro pe lună, cu o opțiune suplimentară de 49 de euro pe lună pentru fiecare magazin online sau țară în plus.
Încă nu ești sigur dacă să treci la Producthero CSS?
Explorați câteva studii de caz pentru a vedea cum au înregistrat îmbunătățiri companiile după ce au început să utilizeze Producthero CSS instrumentele sale:
- CAZ: Rituals controlul asupra Performance Max
- CAZ: Cum promovează g-star RAW cele mai bune produse ale sale folosind Producthero Labelizer
- CAZ: Adwise ROAS cu 40% folosind o nouă structură Shopping
- CAZ: IWB îmbunătățește performanța reclamelor Shopping pentru clienții săi
- CAZ: Badmeubelnet veniturile din Google Shopping
În concluzie, cea mai bună modalitate de a utiliza reducerea de 20% va depinde de obiectivele și bugetul dvs. specific. În general, vă puteți aștepta la o îmbunătățire a performanței campaniilor dvs.
În plus, CSS Premium CSS , precum Producthero, vă oferă instrumente specifice pentru a îmbunătăți performanța Performance Max dvs. Shopping și Performance Max .
Articolele și studiile noastre de caz
.png)
Introducerea etichetării manuale: creați și gestionați etichete personalizate care se potrivesc strategiei campaniei dvs.
.png)
De ce majoritatea produselor dvs. nu primesc clicuri (și ce puteți face în această privință)

